Dyreclairvoyance uddannelsen i Vestskoven.

Vil du arbejde med dyreclairvoyance ? På Dyreclairvoyanceskolen får du en grundig udd. Hvor du efter afsluttende eksamen kan arbejde professionelt med dyrene og deres mennesker.

For at blive optaget på uddannelsen skal Du deltage på modul 1. (som er åbent for alle) I løbet af weekenden tager vi en  samtale ift. dine evner og muligheder og forventninger.

Efter ca.10 md. har vi en samtale om retning  i.f.t. dine evner/talenter.  Dyre clairvoyant/eksamineret. Clairvoyant dyre healer/eksamineret. Clairvoyant dyrehealer på hobby plan/ikke eksamineret. Clairvoyant vejleder mennesker/dyr eksamineret.

Undervisningen veksler mellem teori, praktisk træning  meditationer m.m. under hele uddannelsen er der stor fokus på personlig udvikling.

Dyreclairvoyance uddannelsen indeholder bla.:

• Clairvoyance af dyr og mennesker
  • Trauma behandling af dyr
  • Skytsånd, guide kontakt
  • Adskille telepati og clairvoyance
  • Psykometri
  • Fotometri
  • Remote viewing
  • Fremtids clairvoyance
  • Døden og dyrene
  • Afdøde kontakt dyr og mennesker
  • Reinkarnation og karma
  • Karma sitting
  • Semi trance
  • Fjern husrens/fysisk husrens/stald rens.
  • Chakra systemet dyr og mennesker
  • Tankens kraft
  • Semi trance
  • De psykiske legemer
  • Bob Moore Ild/vand healing.
  • Den åndelige verdens opbygning
  • De universelle principper
  • Formidling af information
  • Etik og moral
  • Opstart af egen klinik

Forløb på dyreclairvoyance uddannelsen

Dyreclairvoyance uddannelsen består af 20 moduler, et modul fast om måned. Dog ikke i july md. Der har vi clairvoyance kursus på Korfu for skolens elever

Fra modul 2. er der hjemmearbejde og læsestof.

Hvert modul koster 1700 kr. incl. frokost, kaffe/te kage/frugt materialer m.m (frokosten er vegetarisk)

Alle moduler ligger lørdag og søndag fra kl. 10 -17.

Modul   1 – 10 grundforløb.

Modul 11.  Du vælger et af de fire spor – Dyre clairvoyant /eksamineret.    Clairvoyant dyre healer/eksamineret. Clairvoyant dyre healer på hobby plan/ikke eksamineret. Clairvoyant vejleder mennesker/dyr/eksaminieret.

Modul 15 -20 Fordybelse ift. Speciale  teori prøve og klienter mm.

Dyreclairvoyance uddannelse med fokus på etik
Formålet med uddannelsen er at uddanne kompentente dyre clairvoyanter/dyre healer med høj etik og moral som efter bestået mundtlig og skriftlig eksamen kan arbejde professionelt med clairvoyant/telepatisk vejledning og healing af dyr og dyrets menneske.

Gæstelærere på dyreclairvoyance uddannelsen
Lone Kirk som også er udd. clairvoyant er med underviser/assistent  på flere af opstarts modulerne. Efter endt uddannelse er der en gruppe supervisions eftermiddag, og en individuel supervision sessions som du kan bruge efter behov. Dyre clairvoyance skolen har til huse i hjertet af Vestskoven. Vi har dyrene tæt på, skoven omkring os og himlen højt over os.

Kommer du langvejs fra er der mulighed for overnatning på kursus stedet mod en mer betaling på 200 kr. Ved tilmelding og spørgsmål kontakt Kit Benlolo.

Det siger deltagerne!

Hej Kit

Ros skal gives når man fortjener det – og det gør DU 🙂

Jeg vil gerne sige dig TUSIND mange tak for en ikke mindre end FANTASTISK weekend. Omgivelser samt mennesker var bare helt i top ….. det har for mig i hvert fald gjort noget godt 🙂 og du er jo bare et helt fantastisk menneske, som gav masser af ro og selvtillid, når man var en smule usikker 🙂 Det var jeg i hvert fald, da jeg ingen uddannelse har eller er ved at tage en  men bare har en fornemmelse af at det her kan jeg 🙂 Så TAK af hele mit hjerte for det ….. Knus Jannie Hauggard

Jannie Haugaard

Det er en fornøjelse at deltage på dine kurser og uddannelsen. Jeg nyder den praktiske tilgang, hvor vi får øvet os en masse, og så den skønne natur. Jeg har rykket SÅ meget her på skolen, og det er dejligt at have skønne folk at dele det med 🙂
Zeleste

Doglistener, Lovinadogs.com

Jeg havde kontakt med Kit i forbindelse med min hunds længerevarende sygdomsforløb. Kit gav mig tydelige svar der var brugbare ift min hund. Det fik mig til at undersøge mulighederne på hendes hjemmeside for selv at lære at bruge mine spirituelle evner. Jeg har nu gået på Kits uddannelse i ca. 1 år og jeg har lært mange teknikker, som jeg havde brug for i forbindelse med kontakt til den åndelige verden. Det er en meget bred uddannelse, hvor ikke kun dyrene er i fokus men også kontakten til mennesker, afdøde og husrens for ikke at glemme det aller vigtigste: os selv som mennesker. Det er en vidt favnende, bred uddannelse som grundigt fører dig ind i en meget spændende verden og et livssyn som bringer ro og klarhed om det nulevende og evige liv. Kits altfavnende personlighed er medvirkende til at uddannelsesdagene opleves trygge, underholdende og en tillid deltagerne i mellem vokser og danner god grobund for videre personlig udvikling.
Anne Mette Oxe